Sade ei haitannut, kun Cerclen jäseniä kokoontui torikahveille Kotileipomon torikahvilaan. Tarkoitus on tehdä tästä perinne. Toivottavasti saamme ensi vuonna vielä enemmän jäseniä mukaan tähän mukavaan juttu- ja kahvituokioon ja myös muihin kesätapahtumiin.


